.cls-double-arrow-down{fill:#fff} צפיות בבלוג
מערכות חימוש אוויריות של רפאל על כנף מטוס קרב

טילי אוויר-אוויר

רפאל מפתחת מייצרת ומספקת טילי אוויר-אוויר כבר למעלה מ- 60 שנה, לחיל-האוויר הישראלי ולכ-13 חילות-אוויר ברחבי העולם.

רפאל מפתחת טילי אוויר-אוויר עבור מערכת הביטחון הישראלית מזה עשרות שנים. רפאל היתה הגוף הראשון בישראל לפתח טילים אלו, אשר איפשרו לחיל-האוויר הישראלי עליונות אווירית מבצעית

ברפאל מורשת טכנולוגית ענפה  בנושאי טילאות מגוונים, בדגש על טילי אוויר-אוויר הראשונים מפיתוח וייצור ישראלי. רפאל החלה בפיתוח טיל האוויר-אוויר הישראלי הראשון- "השפריר"- עוד בשנות ה-50. מאז ועד היום רפאל עוסקת בפיתוח טילי אוויר-אוויר מהדורות המתקדמים ביותר בעולם.  

"פיתון 5"

פיתון 5 הוא טיל אוויר מהדור החמישי, המספק לטייס יכולות שיגור של 360 מעלות מסביבו. פיתון 5 מספק יכולת מהפכנית של ירי לאחור, המושגת ע"י שילוב של נעילה לאחר-שיגור ויכולות מתקדמות להתבייתות על מטרה. הטיל החדשני משלב בתוכו טכנולוגיות מתקדמות הכוללות מערכות ניווט, מערכות איתור, מערכות שיבוש ואלגוריתמים מתוחכמים לבקרת טיסה. פיתון 5 בנוי על בסיס השלדה האווירודינמית הייחודית של פיתון 4, וכולל גם מנוע רקטי רב עוצמה ומרעום קרבה מתקדם.

ניתן לשגר את הטיל לטווחים קצרים מאוד, וגם לטווחים ומטרות שמחוץ לטווח הראייה. לטיל עמידות מצוינת כנגד אמצעי נגד של האויב, ובעל יכולות תמרון והתחמקות מעולות.  

I-Derby

 

ה- I-Derby החדש של רפאל הוא , טיל אוויר-אוויר משולב מכ"ם אקטיבי, המספק למטוסי קרב ביצועים יעילים ויוצאי דופן בטווחים קצרים וגם בתקיפה מעבר לטווח ראיה. הטיל מאפשר יכולות ריבוי ירי, והוא ניתן לשיגור ביום או בלילה, ובכל תנאי מזג -אוויר. הטיל בעל יכולת "שגר-ושכח" המותאם לדרישות המבצעיות של הלקוח.  משקלו הקל של I-Derby מאפשר התאמתו למטוסי קרב מודרניים מגוונים, כולל מטוסים קלים, כמו F-15, Mirage ו- F-16.

I-Derby ER (Extanded-Range)

טיל ה-I-derby ER הינו שדרוג של אחיו  הגדול- טיל ה- I-Derby. הטיל בעל טווח מוגדל של כ-100 ק"מ, ורלוונטי למטרות לטווח הקצר, הבינוני והארוך. הטיל מצויד במערכת איתור RF חדשנית המשדרגת את יעילותו.   

I-DERBY-er-missile-scaleds
Your Browser is Outdated
Please update your browser to view this site in a manner that is correct. Download one of the latest versions of browsers here:

This website uses cookies to ensure you get the best experience possible קרא עוד