.cls-double-arrow-down{fill:#fff} צפיות בבלוג

לוחמה אלקטרונית

רפאל מפתחת מגוון רחב של מערכות ללוחמה אלקטרונית לפלטפורמות אוויריות

רפאל מפתחת יכולות לוחמה אלקטרונית מתקדמות לשדה הקרב האווירי המודרני. רפאל מציעה מגוון רחב של פתרונות לוחמה אלקטרונית הכוללים- מערכות הטעייה, מערכות שיבוש ומערכות הגנה. מערכות הלוחמה האלקטרונית מתוצרת רפאל הן גמישות ויעילות וניתן להתאימן לכל סוגי התרחישים והאיומים.  

X-GUARD

מערכת ה- X-Guard של רפאל היא מערכת הטעייה מוטסת ומתקדמת, מבוססת טכנולוגיית סיבים אופטיים. המערכת מושכת את הטיל התוקף הרחק מהמטוס על ידי יצירת אות מטרה שקרי ואטרקטיבי יותר, אשר גורם לסטיית הטיל המתביית. התוצאה הסופית היא שהטיל התוקף מתפוצץ, הרחק מהפלטפורמה שאליה כוון. מערכת ה-X-GUARD מותאמת למגוון רחב של פלטפורמות, ומהווה את ההגנה העצמית היעילה ביותר עבור מטוסי קרב בעת תמרון. 

Lite Shield

מערכת לוחמה אלקטרונית ל"הגנה צמודה" ושיבוש מכ"מים. מערכת Lite-Shield מאפשרת למטוס התוקף לחמוק מחיישני הגילוי של האויב ולהתרכז בביצוע המשימה. מערכת Lite-Shield מתבססת על טכנולוגיות מבצעיות של מערכת ה"לייטנינג" המוכרת של רפאל.   

פוד לוחמה אלקטרונית לייט שילד

Sky Shield

מערכת Sky-Shield של רפאל היא למעשה הדור השלישי של מערכות לוחמה אלקטרונית למטוסים. מערכת זו כמו קודמותיה, מאפשרת התחמקות ושיבוש למערכות הגילוי של האויב. המערכת  בעלת הספק גבוה, כיסוי 360 מעלות, טווח תדרים רחב, ובעלת תצורה   קומפקטית המאפשרת התקנה אינטגרלית  על המטוס. 

Your Browser is Outdated
Please update your browser to view this site in a manner that is correct. Download one of the latest versions of browsers here:

This website uses cookies to ensure you get the best experience possible קרא עוד