.cls-double-arrow-down{fill:#fff} צפיות בבלוג

רפאל מציגה: מערכות המולטיטק המתקדמות בעולם

מערכות המולטיטק המפותחות ברפאל נחשבות כיום לחוד החנית בעולם הטכנולוגי- בטחוני והן הולכות ומשנות את שדה הקרב המודרני. הפיתוחים אליהם מגיעים מהנדסי רפאל נחשבו בעבר הלא רחוק למדע בדיוני של ממש, וההתקדמות הטכנולוגית בחברה לא עוצרת לרגע עם שילובים מרתקים מעולמות דיסציפלינריים שונים ומגוונים. ברפאל העתיד כבר כאן.

כמות צפיות במאמר: 2814

מולטיטק. זוהי מילת המפתח בקרב החברות והארגונים הטכנולוגיים של ימינו. המולטיטק מבטא את המגמה העולמית הפונה לפיתוח מודלים של  מערכות מורכבות העושות שימוש במספר רב של דיסציפלינות כגון פיזיקה, כימיה, מדעי המח, פסיכולוגיה, אלגוריתמיקה,  מכניקה, אווירונאוטיקה, תוכנה, תקשורת, בינה מלאכותית, עיבוד תמונה, הנדסת חשמל ואלקטרוניקה, ועוד. שילוב הדיסציפלינות במסגרת מערכת כוללת אחת מאפשר להגיע כיום לפתרונות וביצועים שנחשבו בעבר הלא רחוק למדע בדיוני. לאור מורכבותן מכונות כיום מערכות אלו כ- system of systems, כלומר  מערכות-על המורכבות מתתי מערכות המבוססות על תחומי ידע שונים.

מי שמיישמת ביומיום את גישת המולטיטק וניתן לומר שלקחה אותה לקצה היא חברת רפאל המפתחת פתרונות ומוצרים לעולמות הביטחוניים. רובם של הפיתוחים ה”רפאליים” אסורים לפרסום אך הנה לכם הצצה קלה מעבר לפרגוד ל-5 מערכות מולטיטקיות של החברה הנמצאת כיום בחזית הטכנולוגיה הצבאית.

Multi MicroLite

המיקרולייט היא מערכת תצפית ואחיזת שטח אלקטרואופטית זעירה ומתקדמת, שפותחה עבור שדה קרב המודרני ומולבשת על כלי טיס בלתי מאוישים. המיקרולייט פועלת בכל מזג-אוויר ומפענחת כל סוגי שטח וטיפוגרפיות מה שמאפשר קבלת מודיען איכותי בזמן אמת לכוחות בשטח.

Multi FIRE-FLY

ה-FIRE-FLY שלנו הוא חימוש זעיר טקטי משוטט, שילוב בין יכולת ריחוף אנכיות לראש ביות אלקטרואופטי של טילי הנ”ט המתקדמים של רפאל. ה-FIRE-FLY  מיועד ללחימה בשטח אורבני, לאיתור זיהוי ופגיע מדויקת במטרות נסתרות מן העין

Multi SPICE

משפחת ה-SPICE הן מערכות חימוש אוויריות בעלות בינה מלאכותית אוטונומית יחידה מסוגה בעולם המבוססת על יכולות השוואת תמונה מתקדמות לאיתור מדויק של מטרות וללא תלות ב-GPS. מערכות ה-SPICE משוגרות מנגד לטווחים של מאות קילומטרים ובחתימה נמוכה.

Multi SPIKE

טילי הSPIKE של רפאל הם טילים אלקטרואופטיים דור 5 מתקדמים. טילי נ”ט חכמים בעלי טכנולוגיות ניווט וניהוג פורצות דרך המשמשים למגוון רחב של פלטפורמות באוויר בים וביבשה. טילים אלו בעלי יכולת “שגר-ושכח” יכולול למידה עמוקה, ויכולות תקיפת מטרות מוסוות באמצעות טכנולוגיות זיהוי ייחודיות של רפאל.

טיל אוויר-אוויר דור 5 בעל יכולת ייחודית לשיגור של 360 מעלות, מה שמאפשר לטייס לתקוף מטוסי אויב הטסים מאחוריו. מדובר ביכולת מהפכנית של ירי לאחור המושגת ע”י שילוב של נעילה לאחר שיגור ויכולות מתקדמות להתבייתות על מטרה. הטיל החדשני משלב בתוכו טכנולוגיות מתקדמות הכוללות, בין היתר,  מערכות ניווט, איתור, שיבוש ואלגוריתמיקה חכמה לבקרת טיסה.

פיתוחיה הטכנולוגיים פורצי הדרך של רפאל זיכו אותה במהלך השנים בכ-54 פרסי ביטחון ישראל בגין תרומה עצומה לביטחון המדינה ושמירה על עוצמתה ויתרונה האיכותי בשדה הקרב הן בהיבט הטכנולוגי, והן בהיבט המבצעי. התמקדותה של רפאל בפיתוח גישת המולטיטק מייצרת סביבת עבודה דינמית, מאתגרת מרתקת ובעיקר כזו הנמצאת בפסגת טכנולוגיות העילית בישראל ובעולם. 

Your Browser is Outdated
Please update your browser to view this site in a manner that is correct. Download one of the latest versions of browsers here:

This website uses cookies to ensure you get the best experience possible קרא עוד