.cls-double-arrow-down{fill:#fff} צפיות בבלוג

חברת רפאל העניקה לתלמידות ותלמידי הצפון מלגות הצטיינות בסך כולל של כ- 200,000 ש”ח

במסגרת "התכנית לעידוד חינוך טכנולוגי", אותה מובילה רפאל מזה כ- 30 שנה, העניקה החברה מלגות הצטיינות ל-132 תלמידי תיכון מצטיינים

כמות צפיות במאמר: 52

חברת רפאל ממשיכה ב”תכנית לעידוד חינוך טכנולוגי” והעניקה  מלגות לתלמידות ותלמידים מצטיינים במהלך שנת הלימודים תשפ”ד בסכום שיא.  במהלך התכנית הוענקו מלגות הצטיינות בסך כ- 200,000 ₪ ל-132 תלמידות ותלמידים מצטיינים מרחבי הצפון. בנוסף, גם השנה, הרחיבה רפאל את היצע בתי הספר המשתתפים בתכנית והוסיפה לראשונה שני בתי ספר מירכא.

68 תלמידים קיבלו השנה את המלגה בפעם הראשונה ו-62 תלמידים קיבלו את המלגה בפעם השניה, בנוסף, 2 סטודנטים מצטיינים, שהמשיכו בלימודים גבוהים במקצועות הטכנולוגיה, קיבלו את המלגה ע”ס 2500 ₪ לכל אחד בפעם השלישית. התכנית היוקרתית, אותה מובילה רפאל מאז שנות ה-80 זוכה להצלחה רבה ועל פי הנתונים- 87% ממצטייני התכנית ממשיכים ללמוד במגמות מדעיות- טכנולוגיות.

אדוה אורן, בת 22, סטודנטית בשנה השניה למדעי המחשב באוניברסיטת בר אילן ובוגרת תכנית המלגות של רפאל מספרת:  “אני גאה ומאושרת מאוד לקבל את המלגה מרפאל, אותה אני מקבלת בפעם השלישית. רק לפני כמה שנים, בכיתה י’ וי”ב, קיבלתי את המלגה כתלמידת תיכון “אורט פסגות” בבית שאן והיום אני כבר סטודנטית למדעי המחשב. אני מודה לרפאל על שתמכו בי לאורך השנים, ראו את ההשקעה וההצלחה שלי ועזרו לי גם להעמיק את הידע הטכנולוגי שלי בסדנאות ולימודי העשרה דרכם קיבלתי כלים נוספים מעבר למה שלמדתי בתיכון. השאיפה שלי היא  לסיים את הלימודים ולבוא לעבוד ברפאל, המשמעות והעבודה במקום כזה, מעבר לתמיכה שאני קיבלתי לאורך הלימודים שלי, היא התמיכה בביטחון המדינה וזה בדיוק מה שאני מאחלת לעצמי. אני רוצה להעביר מסר לתלמידות כמוני, לכו אחר החלומות שלכן, תנסו, אל תפחדו”

עמית צימר, סמנכ”ל בכיר רמו”ת ברפאל: “אנו ברפאל, כמעסיק הגדול ביותר בצפון הארץ, רואים בחיבור לקהילה ובעידוד החינוך הטכנולוגי עוגן מרכזי באחריות התאגידית שלנו ובתרומה לחוסנה של מדינת ישראל לכן, על אף המאמץ האדיר שמושקע בתמיכה בלחימה רפאל ממשיכה לפעול בקהילה ובמרחב הסובב אותה. תכנית המלגות שרפאל מובילה כבר למעלה מ- 30 שנה מוכיחה עצמה עם נתונים מרשימים של בני נוער שבוחרים במסלולים טכנולוגיים והם העתיד של התעשייה הביטחונית בצפון ושל מדינת ישראל”.

תכנית “עידוד החינוך הטכנולוגי” הינה תכנית שמטרתה לתמוך ולבסס את החינוך הטכנולוגי בקרב תלמידי המגמות המדעיות- טכנולוגיות, תוך העצמת הזיקה לתעשייה ולתשתית הטכנולוגית במחוז הצפון. מדי שנה מתקיימים ראיונות למאות תלמידים מצטיינים מ-48 בתי ספר ב-28 יישובים שונים באזור הצפון. במסגרת הראיונות, מאותרים מועמדים מתאימים להם מוענקת מלגה לצד המלצה אישית ממהנדסי רפאל המלווים את התכנית. המלגות מוענקות בשתי פעימות, בכיתה י’ ובכיתה- י”ב, וזאת בתנאי שהתלמידים משמרים את הצטיינותם לאורך כל השנים. מלגות נוספות מוענקות גם לאקדמאים בלימודי הנדסאים תחת קריטריונים דומים.

בעשור האחרון השקיעה רפאל למעלה ממיליון שקלים במלגות ובתלמידים מצטיינים, זאת לצד פעילותם ההתנדבותית של עובדי רפאל בראיונות וליווי המצטיינים לאורך כל התכנית. 5 מבוגרי התכנית נקלטו עד כה לתפקידים בשירות החברה בעולמות הפיתוח והחקר, חברת רפאל שואפת לשלב בוגרים נוספים של התכנית בהמשך כעובדים מן המניין בחברה.

Your Browser is Outdated
Please update your browser to view this site in a manner that is correct. Download one of the latest versions of browsers here:

This website uses cookies to ensure you get the best experience possible קרא עוד