.cls-double-arrow-down{fill:#fff} צפיות בבלוג

מהנדסים צעירים: כ-90 תלמידים מחטיבות ביניים בחיפה סיימו בהצלחה פרויקט למצוינות טכנולוגית בהובלת מהנדסים מחברת רפאל

כמות צפיות במאמר: 45

השבוע הסתיים המחזור השמיני של פרויקט “סמסטר קיץ” RAF M-S (Rafael mechanical system),  של חברת רפאל ומנהל החינוך בעיריית חיפה. 90 תלמידים בעלי הישגים גבוהים במתמטיקה ומדעים, בוגרי כיתות ח’ מ- 13 בתי ספר חיפאיים, הגיעו להשתתף בתכנית למידה ייחודית, אותה הובילו מהנדסות ומהנדסים מתנדבים מחברת רפאל.

במסגרת תכנית הקיץ, התלמידים הגיעו לקמפוס החברה במכון דוד שבקריות ולסדנאות במרכז הטכנולוגי ושם נחשפו לפעילויות במגוון רחב של תחומי דעת מדעיים בניהם מכניקה, הנדסה, תוכנה, בינה מלאכותית, אלקטרוניקה וראייה ממוחשבת. בתום שלבי הלמידה המעשית בקורס, הציגו התלמידים פרויקט גמר המבוסס על תהליך הלמידה.

אילנה טרוק, ראש מינהל החינוך בעיריית חיפה: “מערכת החינוך החיפאית מובילה מצוינות בטיפוח יזמות ואחריות חברתית לצד מצוינות הישגית. כחלק מתפיסה זו, התכניות המשותפות שלנו עם חברות ההייטק והמוסדות האקדמיים בעיר מאפשרות לתלמידות ולתלמידים להעמיק את הידע ומיומנויות הלמידה, ליזום ולהציע פתרונות יצירתיים לאתגרים שונים בחברה, ובכך לתרום לשיפור סביבת החיים של כולנו. אני שמחה שלמרות האתגרים המעסיקים את חברת “רפאל” בשנה האחרונה, מתנדבי רפאל וההנהלה, החליטו שלא לוותר על התכניות המשותפות במערכת החינוך המקדמות את התלמידים ותורמות לחברה ולקיים את סמסטר הקיץ כבכל שנה ואנו מודים להם על כך”.

עמית צימר, סמנכ”ל בכיר רמו”ת ברפאל: ” על אף המאמץ האדיר שמושקע בתמיכה בלחימה רפאל ממשיכה לפעול בקהילה ובמרחב הסובב אותה תוך קידום החינוך טכנולוגי. מרגש מאד לפגוש את התלמידים הלהוטים ללמידה ובסיום הפרויקט לראות את התוצרים המרשימים. מניסיון העבר אנחנו יודעים שההשתתפות בפעילות מהווה פקטור משמעותי להחלטות שלהם בנוגע לכיוון הלימודים, ומקווים בהמשך לפגוש אותם בעתיד כעובדי רפאל. אנו מודים לשותפים שלנו בחיפה על שנה נוספת של קידום חינוך מדעי טכנולוגי משותף.”

 

 

 

 

Your Browser is Outdated
Please update your browser to view this site in a manner that is correct. Download one of the latest versions of browsers here:

This website uses cookies to ensure you get the best experience possible קרא עוד