.cls-double-arrow-down{fill:#fff} צפיות בבלוג

מהנדסי רפאל ותלמידי אורט אבין בהאקתון רובוטיקה לזכרו של ברק חורי ז”ל

החלום של ברק חורי ז״ל היה להשלים את רובוט כיבוי השריפות האוטומטי שהוא בנה, אך התאונה המצערת בה מצא את מותו גדעה את החלום. ביוזמה משותפת של מהנדסי רפאל ושל משפחת חורי- נערך בשבוע שעבר האקתון מיוחד לבניית רובוטים בהשתתפות מאות בני-נוער מבית-הספר אורט אבין ברמת-גן

כמות צפיות במאמר: 146

ביום חמישי האחרון (3/3) נערך האקתון רפאל לזכרו של ברק חורי בבית הספר התיכון אורט אבין ברמת-גן. לא סתם זהו בית הספר שנבחר לפעילות- רועי, אחיו הגדול של ברק ז”ל לומד בבית הספר בכיתה ט’. כזכור, ברק חורי ז״ל בן ה-12 נדרס למוות ע״י נהג שיכור ביום הכיפורים האחרון. ברק היה ילד ברוך כישרונות ורב פעלים. הוא למד, תכנן, שרטט ובנה שלב שלב מהרובוט שלו. להוריו צופית ואיציק חורי חשוב להנציח את בנם בדרך ייחודית – הנחלת מורשתו של ברק שהיה מוכשר ברובוטיקה. בשבוע שעבר, יחד עם מהנדסי רפאל משלוחת הפיתוח בת״א, התקיים האקתון רובוטיקה ייחודי לזכרו.

המהנדסים מרפאל בשיתוף מנהלת קשרי הקהילה ואחריות תאגידית, עיריית רמת-גן ורשת אורט תכננו פעילות חווית בה כל 400 תלמידי בית הספר מהמגמות השונות לקחו חלק. התלמידים בנו רובוטים, קישטו ואף צילמו את כל מהלך היום. לצד הפעילויות החווייתית נפתחו דוכני אוכל מגוונים וחולקו מתנות ממותגות. את ההאקתון חתמנו בטקס מרגש שתלמידי התיכון הפיקו במסגרתו גם התקיימה תהלוכת רובוטים, פרי המצאתם של התלמידים.  

מר איציק חורי, אביו של ברק: ״ברק השאיר אותנו בני המשפחה עם כאב עצום. חסרונו מורגש לנו יום יום אבל הוא גם נוכח אצלנו עם החזון הזה שממלא אותו כל יום. כדוגמת אירוע האקתון החינוכי הזה שמתקיים כאן היום אני כולי תקווה שתיקחו אתכם מעט מהמורשת הזאת. תיצרו, תייצרו, תבראו ותעיזו בכל תחום. בהתמדה ובדבקות לטובתכם ולטובת החברה והסביבה שלנו. דברים גדולים התחילו לא אחת מרעיון קטן שמישהו התעקש לפתח, אפילו בן 11 מרמת גן״

עמית צימר, סמנכ״ל בכיר לרגולציה, מנהל ותקשורת ברפאל: ״איינשטיין אמר שיצירתיות מדבקת אז ברק העביר את זה הלאה והדביק את כולכם. מה שראינו היום זה פשוט יוצא מן הכלל. תזכרו שרק המעז מנצח ואתם יכולים להגיע הכי רחוק שאפשר ואני חושב שאין דרך יותר נכונה להנציח את זכרו של ברק״.

Your Browser is Outdated
Please update your browser to view this site in a manner that is correct. Download one of the latest versions of browsers here:

This website uses cookies to ensure you get the best experience possible קרא עוד