.cls-double-arrow-down{fill:#fff} צפיות בבלוג
ראש עיריית ירושלים ביקר בשלוחת הפיתוח  של חברת רפאל בבירה

ראש עיריית ירושלים ביקר בשלוחת הפיתוח של חברת רפאל בבירה

במסגרת הביקור הציגו בכירי החברה בפני ראש העיר משה ליאון את היכולות הטכנולוגיות של החברה ואת פועלה של השלוחה שהוקמה בעיר לפני כ-3 שנים

כמות צפיות במאמר: 193

יו”ר רפאל, הד”ר עוזי לנדאו, אירח ביום חמישי האחרון את ראש עיריית ירושלים, משה ליאון בשלוחת הפיתוח של חברת רפאל בעיר, אשר עוסקת בפיתוח טכנולוגיות ראייה ממוחשבת, סייבר, מערכות ניווט ובינה מלאכותית וכן טכנולוגיות רובוטיקה ומערכות אוטונומיות. במהלך הביקור הציגו בכירי החברה בפני ראש העיר את היכולות הטכנולוגיות של החברה ואת פועלה של השלוחה החדשה שהוקמה בעיר לפני כ-3 שנים, ואף הורחבה לאחרונה לאור גיוסים נוספים שהתרחשו בשנה החולפת.

ראש עיריית ירושלים, משה ליאון:
“אני רואה את רפאל כחלק בלתי נפרד מהעיר. היום יותר מתמיד מתחזקת אצלי העובדה כי הקמת השלוחה של רפאל בעיר היא החלטה אסטרטגית שתפתח ותמנף את העיר ותושביה. הדברים שרפאל עשתה מהקמת המדינה ועד היום גורמת לתושבי מדינת ישראל לישון בשקט. אני מבטיח שהעיר ירושלים תתמוך בכל צורך של החברה למען שילוב צעירי העיר במקום הזה. אני מודה לכם על הסיור המרתק הזה ובטוח שזוהי רק ההתחלה”.

שלוחת הפיתוח של רפאל בירושלים מונה כ–50 מהנדסים ממגוון ענפים- ובהם הנדסת חשמל, מדעי המחשב, מתמטיקה, פיזיקה ומדעי המוח. תחומים אלה מהווים פעילות ליבה בפיתוח הרכיבים השונים במערכות לחימה, לרבות במערכות כמו “כיפת ברזל”, “שרביט קסמים”, “מעיל רוח” וטכנולוגיות מתקדמות נוספות המפותחות ברפאל לעיצוב שדה הקרב המודרני.

בביקור השתתף יו״ר רפאל, ד״ר עוזי לנדאו אשר הוסיף: “אנחנו מברכים על הביקור של ראש עיריית ירושלים, מר משה ליאון. נוכחותה של רפאל בירושלים מהווה שילוב יוצא דופן של מומחים בתחומים השונים המתעסקים בקצה הטכנולוגיה ועשייה משמעותית לביטחון המדינה בבירת ישראל. מדובר במרכז המחקר והפיתוח הראשון שהוקם מחוץ לגבולות החברה בצפון כחלק ממימוש האסטרטגיה של רפאל לפרישת מרכזי פיצוח ברחבי הארץ על מנת לקלוט עובדים מצוינים לשורותינו  מבלי לשנות את מקום מגוריהם. אנחנו שמחים מאוד על קיומם של שיתופי פעולה פה בבירה ועל המשך של צמיחה והתרחבות.״

Your Browser is Outdated
Please update your browser to view this site in a manner that is correct. Download one of the latest versions of browsers here:

This website uses cookies to ensure you get the best experience possible קרא עוד