.cls-double-arrow-down{fill:#fff} צפיות בבלוג

רבעון שובר שיאים בחברת רפאל

רפאל מערכות לחימה מתקדמות בע"מ מפרסמת את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2023: צבר ההזמנות עלה לסכום שיא, חצה לראשונה בתולדות פעילות החברה, את רף 40 מיליארד ש"ח ועומד על 41.1 מיליארד ₪. המכירות ברבעון השני (אפריל-יוני) הגיעו להיקף של 3,145 מיליון ₪ עליה של כ- 29% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

חברת רפאל מערכות לחימה מתקדמות בע”מ מפרסמת היום (א’) 27/8/23 את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני (אפריל-יוני) של שנת 2023 שהסתיים ב- 30/6/2023 עם מכירות בהיקף של 3,145 מיליון שקלים, עליה של כ- 28.8% מהתקופה המקבילה אשתקד. היקף ההזמנות בסיכומו של החציון הראשון של שנת 2023 עומד על סך 10,620 מיליון שקלים, עלייה של 36%  לעומת החציון הראשון של 2022 וצבר ההזמנות שובר שיא של כל הזמנים ועומד על כ- 41.1 מיליארד שקלים לעומת 33 מיליארד ₪  בתקופה המקבילה אשתקד. בתקופת החודשים ינואר-יוני 2023 גדל הצבר בכ-5.5 מיליארד שקלים לעומת סוף שנת 2022, הגידול נובע מקבלת הזמנות בארץ ובחו”ל. הרווח הנקי במחצית הראשונה של שנת 2023 עומד על 111 מיליון ₪.

מכירות החברה בחציון הראשון של שנת 2023 הסתכמו בכ- 6,112 מיליון שקלים, בהשוואה לכ- 4,783 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-27.8%.

יו”ר רפאל, ד”ר יובל שטייניץ: ” הביקוש למערכות רפאל בארץ ובעולם נמצא לאחרונה בקו עלייה ולראשונה חצו ההזמנות את רף ה-40 מיליארדי שקלים. ההשקעה חסרת התקדים בישראל במחקר ופיתוח (המתקרבת ל-5 מיליארדי ש”ח לשנה), ופריצות הדרך העולמיות שהשיגה רפאל במספר תחומים קריטיים – כמו למשל בתחום מערכות ההגנה נגד מטוסים, טילים ורקטות (כיפת ברזל, קלע דוד, מגן-אור וספיידר), או בתחום ההגנה על לוחמי השריון (מעיל רוח) – תורמים כעת לא רק לביטחון הלאומי של מדינת ישראל ולביטחון אזרחיה, אלא גם לתוצאות הכספיות הטובות שמציגה החברה. תודתי לעובדי רפאל המוכשרים והמסורים ולחבריי ההנהלה והדירקטוריון”.

מנכ”ל רפאל, האלוף (במיל’) יואב הר-אבן: “רפאל מסכמת עוד רבעון מצוין עם הישגים משמעותיים וצמיחה מרשימה ביותר של עשרות אחוזים. במהלך הרבעון האחרון המשכנו בפעילות העסקית -שיווקית, בעיקר בשווקים הבינלאומיים, עם חתימה על עסקאות משמעותיות ובהם גם הוצאה לפועל של מכירת מערכת ההגנה האווירית “קלע דוד” לפינלנד. ההשקעה הרבה של רפאל בעולמות המחקר והפיתוח, לצד ההיערכות הנכונה בנושאים השיווקיים והתפעוליים, נושאת פרי ומאפשרת לנו להגיע להישגים טכנולוגיים ומבצעיים פורצי דרך וגם לתוצאות כספיות מרשימות”.

 

Your Browser is Outdated
Please update your browser to view this site in a manner that is correct. Download one of the latest versions of browsers here:

This website uses cookies to ensure you get the best experience possible קרא עוד