.cls-double-arrow-down{fill:#fff} צפיות בבלוג

רכישת Pearson Engineering ע”י רפאל מערכות לחימה מתקדמות בע”מ

רפאל רוכשת את Pearson Engineering מניוקאסל כחלק מהתרחבותה האסטרטגית בבריטניה

כמות צפיות במאמר: 22

רפאל מערכות לחימה מתקדמות בע”מ השלימה את רכישת 100% ממניות חברת   Pearson Engineering זאת על מנת לממש את אסטרטגיית הצמיחה של רפאל ולאפשר הזדמנויות עסקיות משמעותיות בבריטניה בשנים הקרובות

 

חברת Pearson Engineering מספקת לצבאות ברחבי העולם, פתרונות ומוצרים להתגברות על מכשולים בעולם ההנדסה הקרבית והרכב הקרבי המשוריין (רק”ם), במטרה לאפשר להם לבצע את משימותיהם תוך שמירה על חיי החיילים. החברה ממוקמת בבבריטניה מעסיקה כ -300 עובדים ומוכרת כמובילה העולמית בתרומתה לתוכניות הרק”ם וכלי הרכב הממוגנים.

Pearson Engineering יחד עם חברת הבת, Responsive Engineering  משלבות את הניסיון בפיתוח, אינטגרציה והתאמות לרק”ם עם מומחיות בייצור סדרתי, המאפשרת ללקוחות גם שירותי ייצור, הרכבה, אינטגרציה ובדיקות עבור רק”ם, בכך ייצרה החברה יכולת הוליסטית ייחודית. בשנת 2022, הוענק ל Pearson Engineering פרס המלכה לחברות, בקטגוריית הסחר הבינלאומי, כהוקרה על ביצועי הייצוא יוצאי הדופן של החברה. זו הפעם השלישית שמוענק לחברה פרס זה.

 

“רכישה זו היא חלק מהמשך ההשקעות האסטרטגיות של רפאל וחלק מהדרישה ההולכת וגוברת של הלקוחות לייצור מקומי כתנאי לקבלת הזמנות וכנגזרת מכך, נעביר טכנולוגיות, מוצרים ומערכות חדישים ומתקדמים לתמיכה בצרכי הביטחון הלאומי של הלקוחות שלנו ובכלל זה בבריטניה” אומר אלוף (מיל.)יואב הר אבן, נשיא ומנכ”ל רפאל “. הפעילות של Pearson ו-Responsive Engineering מייצגת מורשת יוצאת דופן של מצוינות וחדשנות לאורך דורות. באמצעות רכישה זו נוכל לשפר ואף להרחיב את יכולות הייצור של Pearson בבריטניה, ובכך לחזק את שרשרת האספקה שלנו בבריטניה כדי לתמוך בצורה טובה יותר בקבלניות הראשיות, בחיילים הבריטיים ובשווקי היצוא של החברה. הדבר יגדיל בסופו של דבר את מספר המשרות בחברה ויעצים את היחסים עם האקדמיה בחלק הצפון-מזרחי של אנגליה”.

 

Pearson Engineering גאה מאוד במערכות, במוצרים ובפתרונות ההנדסה הקרבית מצילות החיים שלה, המשמשות את כוחות היבשה ברחבי העולם. רכישה זו לא רק תאפשר לנו להגדיל את סל המוצרים הקיים שלנו, אלא תאפשר פיתוח של מוצרים ויכולות חדשניים, מובילים בתחומם. גישתה של רפאל כלפיי Pearson Engineering ו – Responsive Engineering תביא לחברות צמיחה ויציבות המהווים נכס יקר ערך, עבור העובדים שלנו, השותפים המהימנים שלנו והקהילה הגדולה של צפון מזרח אנגליה. המהלך ללא ספק ייצר יותר מקומות עבודה והזדמנויות להתפתחות וצמיחה בשתי החברות”, אומר קרייג פרידיי, מנכ”ל Pearson Engineering.

 

“גם לרפאל וגם Pearson מורשת יוצאת מן הכלל ומובילות עולמית ביכולות ההגנה על הכוח המתמרן. אומר ד”ר רן גוזלי, סמנכ”ל בכיר וראש חטיבת היבשה והים ברפאל “המיגון הריאקטיבי של רפאל, שהותקן במדינות רבות (ובכלל זה בצה”ל ובצבא ארה”ב) הותקן גם על רוב כלי הרק”ם הבריטיים בעיראק והציל את חייהם של חיילים בריטים רבים. תכנית שדרוג הטנק הבריטי הצ’לנג’ר 3 היא נקודת סינרגיה נוספת בין החברות, Pearson מייצרת עבור משרד ההגנה הבריטי את צריח הטנק ותוכל לספק לחיילים הבריטים את מערכת ההגנה האקטיבית “מעיל רוח” שנבחרה להצטיידות בבריטניה, גם באמצעות ייצור מקומי. אנחנו מחויבים לספק טכנולוגיות ויכולות חדישות נוספות ל Pearson כדי לתמוך בצרכי משרד ההגנה וצבא בריטניה “.

Your Browser is Outdated
Please update your browser to view this site in a manner that is correct. Download one of the latest versions of browsers here:

This website uses cookies to ensure you get the best experience possible קרא עוד