.cls-double-arrow-down{fill:#fff} צפיות בבלוג

רפאל למען הקהילה: עובדי רפאל התנדבו ביום ספורט בכפר הילדים והנוער “אהבה” בקריית ביאליק

כחלק מפעילות רפאל בקהילה בקריית ביאליק, ביום חמישי האחרון 60 עובדים מרפאל יזמו, תכננו והפיקו יום ספורט אתגרי לכ-200 חניכים בכפר הילדים והנוער "אהבה" בקריית ביאליק אותו מאמצת רפאל מזה כשני עשורים.

כמות צפיות במאמר: 13

חברת רפאל חרטה על דיגלה לפעול בקהילה ובמרחב הסובב אותה, מתוך תחושת אחריות, אכפתיות ושותפות מלאה עם הרשויות והקהילות השכנות. כחלק מפעילות רפאל בקהילה בקריית ביאליק, ביום חמישי האחרון 60 עובדים מרפאל יזמו, תכננו והפיקו יום ספורט אתגרי לכ-200 חניכים בכפר הילדים והנוער “אהבה” בקריית ביאליק אותו מאמצת רפאל מזה כשני עשורים. הפעילות נפתחה בברכות של מנהל הכפר ונציגי רפאל, בהמשך נהנו החניכים ממגוון תחנות בהן פעילויות ספורטיביות ומעשירות יחד עם מתנדבי רפאל לדוגמת כדורגל, כדורסל, סחיטת תפוזים, פילאטיס, סריגה ועוד. לבסוף חילקו המתנדבים מתנות ותשורות לכל המשתתפים.

רפאל פועלת מזה למעלה משני עשורים למען הקהילה ומקיימת פעילויות התנדבותיות רבות במעל ל-12 רשויות מקומיות, עם מגוון רחב של עשרות פרויקטים, בהם לוקחים חלק 2,500 עובדי רפאל שמתנדבים במסגרות שבועיות ולעיתים אף יומיומיות. על אף שמדובר בפעילות שהיא חלק בלתי נפרד ממדיניות החברה, רוח ההתנדבות ברפאל נובעת מעובדיה, היוזמים ושואפים כל הזמן להגדיל ולהרחיב את מרחב ההשפעה ואת כמות האוכלוסיות עבורן הן מתנדבים.

 

דני אריאל מנהל כפר אהבה:  “אני שמח ומודה לעובדי רפאל על הפעילות המעצימה לחניכי הכפר. החברות עם מתנדבי רפאל הינה ארוכת שנים ונמשכת מעל לשני עשורים. אני כולי תקווה שהאירוע המיוחד הזה יביא לפעילויות נוספות ולמתנדבים נוספים ולהצטרף למשפחת אהבה”.

עמית צימר, סמנכ”ל בכיר רמו”ת ברפאל: “הפעילות בכפר אהבה, יחד עם פעילויות רבות נוספות, מביאה לידי ביטוי את החזון והרוח של רפאל ועובדיה להיות חלק מהותי בחברה, בחינוך ובכלכלה”.

אורית, מנהלת בחטיבת התפעול ברפאל : “אנחנו שמחים וגאים לקיים פעילות תרומה לקהילה בקריית ביאליק. ההירתמות של העובדים ברפאל הייתה מיידית וכל אחד מהם הביא לידי ביטוי את הכישרון והתחביבים שלו. זוהי התחלתו של קשר עם הכפר והחניכים ואנחנו מתכוונים להתמיד בפעילות התנדבותית לאורך כל השנה יחד עם האנשים המוכשרים שלנו ברפאל”.

Your Browser is Outdated
Please update your browser to view this site in a manner that is correct. Download one of the latest versions of browsers here:

This website uses cookies to ensure you get the best experience possible קרא עוד