.cls-double-arrow-down{fill:#fff} צפיות בבלוג

שר הביטחון גנץ בחנוכת מפעל רפאל בשלומי: “לא נאפשר הצטיידות באמל”ח שיפגע בעליונות הישראלית באזור על ידי חיזבאללה ושלוחי איראן הנוספים במרחב”. מנכ״ל רפאל, אלוף (במיל’) יואב הר-אבן: ״זה לא רק עסקים זו גם ציונות״

כמות צפיות במאמר: 181

שר הביטחון, בני גנץ, נאם היום (ג’) בטקס חנוכת מפעל רפאל במועצה מקומית שלומי, במעמד יו״ר רפאל מר עוזי לנדאו, מנכ״ל רפאל אלוף (במיל׳) יואב הר-אבן, ראש מועצת שלומי מר גבריאל נעמן וראש מנה”ר במשרד הביטחון אבי דדון.

מתוך דבריו:

“לפני 15 שנה, בער המקום הזה מרקטות של חיזבאללה ואוים על ידי ההתבססות האיראנית בסוריה. חיזוקו וביצורו בעוד מפעל, ובעוד מנוע צמיחה, הוא מסר ברור לאויבינו שהנחישות שלנו אינה ניתנת לערעור. בהיבט המבצעי – אנחנו פועלים באופן נרחב מול ניסיונות התעצמות, וניסיונות להפר את האיזון במרחב. לא נאפשר הצטיידות באמל”ח שיפגע בעליונות הישראלית באזור על ידי חיזבאללה ושלוחי איראן הנוספים במרחב.  כדי להישאר מוכנים ודרוכים, התחלנו בשבוע שעבר גם בפרויקט מיגון הצפון שנשקיע בו מיליארדים בשנים הקרובות, ותירגלנו במהלך תרגיל העורף הלאומי גם היבטים של הגנה אזרחית. אנו פועלים כל העת כדי למנוע מלחמה – עושים מבצעים, מעבירים מסרים, מונעים התעצמות. אך אם וכשתהיה לחימה כאן בחזית, נהיה ערוכים בעורף ונהיה ערוכים גם לביצוע פעולות מבצעיות שלא ראינו בעבר, באמצעים שלא היו בידינו בעבר, שיפגעו בליבת הטרור ויכולותיו.”

מנכ”ל רפאל, אלוף (במיל’) יואב הר-אבן: “זה חלק מהחזון שלנו לפעול למען הביטחון הכלכלי והחברתי של ישראל

חברה גלובלית, יצרנית, שתומכת בביטחון המדינה. זה לא קשור לעסקים זה קשור גם לציונות. השלוחה בשלומי לא תייצר רק מערכות לחימה אלא גם נפעל למען הקהילה, עם הקהילה, גם בחינוך  ואין לי ספק שאנחנו נשתלב גם בפעילות הקהילתית. אני סמוך ובטוח שמה שאתם רואים כאן זו רק ההתחלה, מכאן יצאו עוד עשרות עובדים ומוצרים, באנו לפה כדי להישאר”.

ראש המועצה המקומית שלומי, גבריאל נעמן:

“פתיחת שלוחת רפאל בשלומי מציינת עבור היישוב והגליל תפנית בחשיבה ובהכרה בצורך לחזק את היישובים המרוחקים ממרכזי האוכלוסייה בישראל. זוהי מדיניות ממשלתית נכונה. בכל הזדמנות אמרתי שאת כביש 6 יש לבצע משלומי שבצפון ולחברו לצומת סומך ולא מסומך לשלומי.

היום אנו עדים לעובדה שחברת רפאל פועלת בדיוק כך, מחזקים את הצפון ואת הדרום ובכך נוטעים את זרעי החינוך לדור העתיד.

אני מבקש להודות לשר הבטחון בני גנץ, ידיד שלומי, איש אמת מוערך מאד, על תרומתו הרבה לחיזוק חוסנה הביטחוני והחינוכי של שלומי, והיום גם לחוסנה הכלכלי והתעסוקתי.

אני מבקש להודות בשמי ובשם תושבי שלומי כולה למנכ”ל רפאל מר יואב הר אבן אשר חזונו, ערכיו ועשייתו מבטאים ציונות אמיתית! 

לד”ר עוזי לנדאו יו”ר דירקטוריון רפאל על תרומתו רבת השנים למדינת ישראל, לידיד הפריפריה ראש מנה”ר אבי דדון שעשייתו ותרומתו האישית מחזקות את מפעלי הפריפריה ומונעות סגירת מפעלים, לכל אנשי הנהלת רפאל היקרים, למנכ”ל המועצה אל”מ במיל’ יוסף לוצ’י ומנהלי הרשות המקומית שנרתמו ועוד יפעלו רבות להצלחת שיתוף הפעולה בין רפאל ושלומי. 

אני מתפלל ומאמין שהקמת מפעל רפאל ששמה הולך לפניה בעולם, כאן בשלומי, תוביל לתעשייה איכותית בשלומי ובאזור כולו וכביש 6 יגיע במהרה בעקבותיה”.

בעיצומו של משבר הקורונה, במרץ אשתקד, הכריזה חברת רפאל על פתיחת המפעל בשלומי אשר יהווה שלוחה ביצועית נוספת לפעילות הייצור והאחזקה הענפה של רפאל בצפון. שלוחה זו קמה על מבנה קיים באזור התעשייה, ועיקר עובדיה מתגוררים כיום בשלומי ובסביבה. בעתיד הקרוב צפויה השלוחה אף להתרחב ולפתוח אופציות תעסוקה נוספות באזור.

שלוחה זו מתווספת לשלוחות רפאל בארץ הכוללות את: מכון דוד בקריות, מכון לשם בגוש משגב, מרכז החדשנות בפארק התעשיות תרדיון, שלוחות הפיתוח בתל-אביב, ירושלים ובאר שבע, שדות הניסויים במרכז הארץ ובדרומה.

לינק לצפייה נאום שר הביטחון: קישור

לינק לצפייה נאום מנכ”ל רפאל: קישור

Your Browser is Outdated
Please update your browser to view this site in a manner that is correct. Download one of the latest versions of browsers here:

This website uses cookies to ensure you get the best experience possible קרא עוד