.cls-double-arrow-down{fill:#fff} צפיות בבלוג

תערוכת DSEI 2023 לונדון: חברת רפאל תציג את מערכת ההגנה האקטיבית “מעיל רוח” – TROPHY, שנבחרה על ידי צבא בריטניה להגנת טנק הצ’אלנג’ר 3 (CR3)

לאור הצלחותיה המבצעיות בצה”ל ולאחר שנבחרה להיות מערכת ההגנה האקטיבית גם של טנקי האברמס האמריקאים וטנקי הליאופרד הגרמניים, “מעיל רוח”  (TROPHY) – המערכת המבצעית היחידה מסוגה בעולם, נבחרה גם על ידי צבא הוד מלכותה כמערכת ההגנה האקטיבית לטנק הצ’אלנג’ר הבריטי.

חברת רפאל ומשרד ההגנה של הממלכה הבריטית המאוחדת, השלימו לאחרונה בהצלחה סדרת ניסויים חיים של מערכת “מעיל רוח” (מערכת הגנה אקטיבית לטנקים ונגמ”שים) אשר הוכיחו את יעילותה בעמידה בפני איומי נ”ט שונים. בחינת המערכת נעשתה על מנת לבדוק את התאמתה לטנק הצ’אלנג’ר העתידי (CR3) ולאור ביצועיה הגבוהים הוכרזה “מעיל רוח” כמערכת שתגן על חיי לוחמי השריון הבריטי.


טנק המערכה הבריטי, נכלל בקבוצת העילית של טנקי המערכה בעולם המערבי והבחירה במערכת “מעיל רוח” מהווה ביטוי נוסף לרמה הטכנולוגית והמבצעית אליה הגיעה המערכת לאחר שנים ארוכות של צבירת ניסיון מבצעי והתאמה בלתי פוסקת לאתגרים המורכבים של שדה הקרב.. המערכת תוצג ע”י רפאל בתערוכת DSEI 2023, מהתערוכות הביטחוניות הגדולות בעולם, שתתקיים במהלך חודש ספטמבר. . התערוכה מושכת עניין רב  בממלכה הבריטית בפרט ובמדינות אירופה בכלל, במיוחד לאור הנעשה בצפון היבשת.

 

ד”ר רן גוזלי, סמנכ”ל בכיר וראש חטיבת יבשה וים ברפאל “הבחירה של משרד ההגנה הבריטי במערכת “מעיל רוח”משקפת הבעת אמון והערכה גדולה כלפי חברת רפאל ואנשיה. זוהי בחירה נוספת במערכת מצילת חיים שהוכיחה את יעילותה בשדה הקרב בזכות עליונות טכנולוגית ויצירתיות פורצת דרך. זוהי גאווה גדולה לרפאל, אנו מודים לשותפנו הבריטים על הבחירה ב”מעיל רוח” כמערכת שתגן על חיי הלוחמים הבריטיים”.

מערכת “מעיל רוח” היא מערכת הגנה אקטיבית לרכב קרבי משוריין המבצעית היחידה בעולם. המערכת מספקת יכולת הגנה ושרידות לכוחות המתמרנים. מאז יירוטה המבצעי הראשון במרץ 2011 הוכחה המערכת פעמים רבות בשדה הקרב והיא מעניקה ביטחון ללוחמים בטנק, למפקדיהם ולדרגים המתכננים את מהלכי הלחימה. כפי שהותר לפרסום, המערכת מותקנת על 16 פלטפורמות שונות בארץ ובעולם ביניהן מאות פלטפורמות לחימה קרקעיות בצה”ל לרבות טנקי מרכבה סימן 4 ונגמ”שי הנמ”ר. בעולם הותקנו מערכת “מעיל רוח” על מספר חטיבות של טנקי האברמס האמריקניים וכן נחתמה עסקה לאספקת מערכת “מעיל רוח” לטנק הליאופרד של צבא גרמניה. 


רפאל מפתחת ומשדרגת באופן מתמיד את הדורות הבאים של מערכת מעיל רוח – TROPHY כמענה יעיל לאיומים המתפתחים בשדה הקרב המודרני ותמשיך לשתף פעולה עם משרד הביטחון הבריטי במגוון רחב של פרויקטים ביטחוניים וטכנולוגיות מתקדמות.
רפאל תציג בתערוכת DSEI בלונדון לצד חברות הבת Pearson Engineering ו- EuroTrophy את מערכת מעיל רוח ומערכות הגנה ייחודיות נוספות שתכליתן לחזק את יכולותיו המבצעיות של הצבא הבריטי.

 

Your Browser is Outdated
Please update your browser to view this site in a manner that is correct. Download one of the latest versions of browsers here:

This website uses cookies to ensure you get the best experience possible קרא עוד